SuperMusic.sk
Řekla jsi to jednou Řekla jsi to dvakrát Bolí to, ale dělám to znovu Nezměním se, neučím se, protože to nemůžu nechat Říkáš, že je to pryč, nech to být, protože nepotřebuješ kamaráda Baby, já dělám Natáhnu se na tebe, nutí mě to plakat Být směšný a já ti slibuji, ty slibuješ mi podporu a proč? Všechno se rozpadne v jedinou věc času Tak já přemýšlím, možná ses dostala nad svůh rozum Protože jsi zkreslená A já nemůžu stát při boji, už ne Tak prosím nedělej, abych ti ubližoval, jako sobě Opravdu si nevěřím - popravdě Dokonce ani když tě slyším říkat: Baby, ne ne (ne, ne, nenene, nene) Nemůžu z toho vzít opravdu více a klepu, klepu, klepu na venkovní dveře Ptám se, jestli mě pustíš dál Nebudeš zůstávat (ay, ay, ay.....) Nebudeš zůstávat? Vzpomínky vypadají legračně, ty fotografie na zdi Teď tě nemůžu rozesmát nebo slyšet tě smát se kdykoliv jindy A já nemůžu pomoct nebo ptát se, to je bod toho všeho Řekni mi, Baby Nazývat to láskou, nazývat to vinou, nazývat to radostí, nazývat to bolestí Ale já našel, nazývat to holkou, která my způsobila bolest jako peklo Být tady, když ty jsi tam, netřeba nikoho jiného... Tak já přemýšlím, možná ses dostala nad svůj rozum Protože jsi zkreslená A já nemůžu stát při boji, už ne Tak prosím nedělej, abych ti ubližoval, jako sobě Opravdu si nevěřím - popravdě Dokonce ani když tě slyším říkat: Baby, ne ne (ne, ne, nenene, nene) Nemůžu z toho vzít opravdu více a klepu, klepu, klepu na venkovní dveře Ptám se, jestli mě pustíš dál Nebudeš zůstávat (ay, ay, ay.....) Nebudeš zůstávat? Jestli je to všechno pro mě zlý A jestli jsem tak znamenal pro tebe? Proč to muselo být tak tvrdý pro oba dva? Jestli je to všechno pro mě zlý A jestli jsem tak znamenal pro tebe? Proč to muselo být tak tvrdý pro oba dva? Ještě říkáš ne, ne (ne, ne, nenene, nene) Už z toho nemůžu více vzít a Klepu, kelpu, klepu na venkovní dveře Ptám se, jestli mě necháš vstoupit Nebudeš zůstávat (ay....) Nebudeš zůstávat? Nebudeš zůstávat Nebudeš zůstávat?

💬 Komentáre

Komentáre budú implementované v ďalšej verzii.