Iron Maiden


piesne (580)

  texty (180)
  akordy (35)
  taby (159)
  preklady (139)


články (246)
Fotky (42)
diskografia
v obchode
odkazy




pridaj vlastný článok

Bruce Dickinson:
Bruce Dickinson prodával ve Whisky A Go Go vstupenky na svůj koncert - Kdo si přišel jako první koupit vstupenky na sólovou show zpěváka IRON MAIDEN do lo... - spark


Bruce Dickinson:
RECENZE: The Mandrake Project Bruce Dickinsona je sebejisté veteránské album,
své ambice ale neplnit nedokázalo
- Bruce Dickinson je nezmar. V pětašedesáti a po rakovině by se mohl na všechno vykaš... - musicserver.cz


BOMB:
RECENZE: Bomba nedorazila. Album frontmana Iron Maiden je „jenom“ solidní - Po předlouhých devatenácti letech od desky Tyranny Of Souls se Bruce Dickinson, frontm... - idnes.cz


Depeche Mode:
Zahraniční nominační tipy Žebříku (IV.): Objeveni byli Call Me Karizma i
Sara James, mezi akcemi bodují Depeche Mode nebo Iron Maiden
- Hlasování ve dvaatřicátém ročníku Žebříku končí již za několik hodin. V kat... - IREPORT


Blaze Bayley:
Nezdolný Blaze Bayley v novém klipu boxuje a čte myšlenky - V týdnu vydání své nové sólovky „Circle of Stone“ prezentuje Blaze Bayley dalš... - spark


Bruce Dickinson:
Leguán Bruce Dickinson. Seznamte se! - Že by nějaká magie proměnila zpěváka IRON MAIDEN v ještěra? Nebojte! To jen pří... - spark


Iron Maiden:
Biografie legendárního kytaristy JUDAS PRIEST: Jak K.K. Downing málem
zmlátil Steva Harrise z IRON MAIDEN
- V březnu tohoto roku vybuchne dvojitá nálož PRIEST. Nejenže Jidáš vydá nové albu... - spark


AFTERGLOW:
Bruce Dickinson zverejnil hororové video k sólovému singlu Rain On The Graves - Bruce Dickinson odhalil druhý kúsok z pripravovaného sólového albumu A Mandrake Proj... - zoznam.sk


Blaze Bayley:
Blaze Bayley povstává z popela a ohlašuje nové album - Bývalý zpěvák IRON MAIDEN a člen Metalové síně slávy Blaze Bayley přichází s ... - spark


Drupi:
Vieš, ktoré svetové kapely vystupovali v socialistickom bloku na konci
osemdesiatych rokov?
- Pre mladších treba hneď na úvod spomenúť, že za socializmu u nás veľa „západn... - expres.sk


 

Iron Maiden

Fanúšikov: 1



A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z



ako:
Iron Maiden - Run To The Hills
Iron Maiden - Run To The Hills

tlač

edituj
Pesničku videlo 8392 návštevníkov.

Kvalita tabov : bez hodnotenia
Hodnotilo ľudí: 0 ohodnoť aj ty
Prispievateľ:

www.radex.zde.c

INTRO:

Gtr I (Adrian)
|----------------------------------------------------------|
|----------------------------------------------------------|
|-x-9--9---7----x-7--7---9-----x-5--5---7----x-0--0---2----|
|-x-9--9---7----x-7--7---9-----x-5--5---7----x-0--0---2----|
|----------------------------------------------------------|
|----------------------------------------------------------|

Gtr II (Dave)

All these notes are played using the third finger so there are
also grace notes due to changing position but I've just shown
the basic fingerings. Most of the bends should be "overbent" and
shaken heavily.

Neck Pickup
|-------------------------------------------------------------------|
|-15-15b17-15b17-15~---13-13b15-13b15-15b17~---11-11b13-11b13-13b15~|
|-------------------------------------------------------------------|
|-------------------------------------------------------------------|
|-------------------------------------------------------------------|
|-------------------------------------------------------------------|

To Bridge
LAST TIME pickup
|-------------------------|--------------|------------------------|
|-------------------------|----------3---|-----------------13b15~-|
|--10-10b12-10b12-12b14~--|-x-0--0---2---|--10-10b12-10b12--------|
|-------------------------|-x-0--0---0---|------------------------|
|-------------------------|--------------|------------------------|
|-------------------------|--------------|------------------------|

RHYTHM FOR VERSES:

D C C B+5 C B+5 D C C B+5 C B+5
|-------------------------------|---------------------------------|
|-------------------------------|---------------------------------|
|-------------------------------|---------------------------------|
|---7--------5------5--5--5--5--|---7--------5------5--5--5--5----|
|---5--------3------3--2--3--2--|---5--------3------3--2--3--2----|
|-------------------------------|---------------------------------|

A C F D
|---------------------------2---|
|---------------------------3---|
|---2--------5--------2-----2---|
|---2--------5--------3-----0---|
|---0--------3--------3-----0---|
|---------------------1---------|

CHORUS:

G F C G E F F#
|---3----------1--------------------------3--------------|
|---3----------1--------------------------3--------------|
|---4----------2---------5----------------4----1--2--3---|
|---5----------3---------5----------------5----2--3--4---|
|---5----------3---------3----------------5----2--3--4---|
|---3----------1--------------------------3----0--1--2---|
Run to the Hills Run for your lives


RHYTHM FOR SOLO:

E(m) F#m G C
|-------------(2)-(3)--------------------------------------|
|-------------(2)--3---------------------------------------|
|-------------(2)--4---------------------------------------|
|---2---------(4)--5----------5----------------------------|
|---2---------(4)--5----------3----------2-3-2-3-2-3-2-3---|
|---0------------------------------------------------------|

BRIDGE:

I'm just showing the basic fingerings. Listen for the
strumming and muting.

A B C D
|-------------------------------------------------|
|-------------------------------------------------|
|--2--2--2~----4--4--4~----5--5--5~----7--7--7~---|
|--2--2--2~----4--4--4~----5--5--5~----7--7--7~---|
|-------------------------------------------------|
|-------------------------------------------------|

ENDING:

C let ring B G strum fast
|--------------------------------3--------------|
|--------------------------------3--------------|
|---5------------------4---------4--------------|
|---5------------------4---------5--------------|
|---3------------------2---------5--------------|
|--------------------------------3--------------|
Run for your lives

Played with Phaser: rate ~ one quarter note.

E5 F#5 G5
|---------------------------------------12------12-----12--12-----|
|--15b(17)--r15---15b(17)-r15-b(17)~------------------------------|
|-------------------------------------------12------14------------|
|-----------------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------------|

C5
|----------12---------------------------------------------|
|--15b(17)----12--15p12h15p12------12---------------------|
|------------------------------14------14b(16)--14b(16)~--|
|---------------------------------------------------------|
|---------------------------------------------------------|
|---------------------------------------------------------|


|--------------------------------------------------------|
|--------------------------------------------------------|
|--14b(16)--14--12--14--12--12-----------------------12--|
|------------------------------14~~~-----------12h14-----|
|--------------------------------------------------------|
|--------------------------------------------------------|

E5
|--------------------------------------------------------|
|----------------------------------15--15-----12h14--12--|
|-----------------------12--14--12---------14------------|
|--14--12---------12h14----------------------------------|
|----------14p12-----------------------------------------|
|--------------------------------------------------------|

F#5 G5
|--------------------------------------------10h12p10----|
|--12h15p12h15p12------12h15--15-s\-2-s/-12--------------|
|------------------14------------------------------------|
|--------------------------------------------------------|
|--------------------------------------------------------|
|--------------------------------------------------------|

C5
|--10h12p10h12-----12p10h12p10--10h12p10-----10h12--12b(15)~~--|
|---------------12------------------------12-------------------|
|--------------------------------------------------------------|
|--------------------------------------------------------------|
|--------------------------------------------------------------|
|--------------------------------------------------------------|

E5
|--12b(15)-s\-1-s/-7---------12h15p12h15p12h15p12--12h15p12--|
|------------------------------------------------------------|
|------------------------------------------------------------|
|------------------------------------------------------------|
|------------------------------------------------------------|
|------------------------------------------------------------|

F#5 G5
|-----------------------------------------------------------|
|--15p12h15p12h15p12h15-------------------------------------|
|------------------------12h14p12h14p12h14p12h14p12---------|
|----------------------------------------------------12h14--|
|-----------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------|

C5
|----------------------------------------------|
|--------------15--------------------------15--|
|--12h14p12----14b(16)--HOLD-BEND---r(14)--14--|
|----------------------------------------------|
|----------------------------------------------|
|----------------------------------------------|


|-----------------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------------|
|--12-Tbar\-(9)-/-(12)-\-(9)-/-(12)-\-(9)-/-(12)-\-(5)-/-(12)-\---|
|-----------------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------------|

E5
|---------------------------15--17-Tbar-\-(16)-/-(17)-\-(16)-/----|
|-----------------------------------------------------------------|
|--(9)-/-(12)-\-(7)-/-(12)----------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------------|


|--(17)-\-(16)-/-(17)---------------------------------|
|-----------------------15-shake with Tbar as before--|
|-----------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------|

G5
|-----------------------------------------------|
|--17-Tbar shake---------------------------PH---|
|------------------------14-Tbar shake-----16~--|
|-----------------------------------------------|
|-----------------------------------------------|
|-----------------------------------------------|

C5
|----0----12--15b(18)--r(16)-r15--15--Tbar-\---(12)--\--(10)-s\---|
|--0----12--------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------------|

 
»
Tvoje obľúbené položky
Tvoje obľúbené položky
»
Najnovšie videá
Najnovšie videá

»
Tvoje obľúbené piesne
Tvoje obľúbené piesne
»
Najnavštevovanejšie piesne
Najnavštevovanejšie piesne
»
Nové albumy interpreta
Nové albumy interpreta



home | interpreti | nové piesne | cd & dvd shop | pripomienky/nápady | kontakt | ochrana údajov | inzercia
(C) 2002 - Pavol Bacigál - kontakt: info@supermusic.sk