Radiohead
(249)
(125)
(51)
(41)
(57)
(333)
(25)
|
|
pridaj vlastný článok
Radiohead: Kapela The Smile, bočný projekt členov Radiohead, vydala druhý album. V júni vystúpi v Prahe - Projekt dvoch ústredných postáv skupiny Radiohead Thoma Yorkea a Johnyho Greenwooda, k... - zoznam.sk |
|
Radiohead: Kapela The Smile: nové album i videoklip - Britská kapela The Smile, kterou tvoří členové kapely Radiohead, zpěvák Thom Yorke... - rockandpop.cz |
|
Radiohead: The Smile se členy Radiohead Thomem Yorkem a Jonnym Greenwoodem představí v červnu v Praze nové album - Britská formace The Smile, kterou tvoří dva členové kapely Radiohead zpěvák Thom Y... - musicserver.cz |
|
Pearl Jam: Legendy alternativního rocku PIXIES se vrací do Fora Karlín - Jedna z nejvlivnějších kapel hudební historie, bez které by nevznikla tvorba NIRVANY... - spark |
|
Pearl Jam: Legendy alternativního rocku Pixies se vracejí do Fora Karlín - Jedna z nejvlivnějších kapel hudební historie, bez které by nevznikla tvorba Nirvany... - musicserver.cz |
|
Radiohead: AUDIO: The Smile se podělili o plnohodnotnou studiovou verzi písně 'Bending Hectic' - Radiohead sice mají pauzu, ale to ještě neznamená, že členové této alternativní ... - musicserver.cz |
|
Radiohead: The Smile chystají druhou řadovku. Přesně rok po debutu - Zdá se, že někteří členové britské alternativní skupiny Radiohead nikdy nespí. ... - musicserver.cz |
|
Radiohead: VIDEO: Jonny Greenwood a Dudu Tassa představují píseň 'Ya Mughir al-Ghazala', která je oslavou íráckých kořenů - Není to ani měsíc, kdy kytarista Radiohead oznámil další sólovku, na které se bud... - musicserver.cz |
|
Radiohead: Jonny Greenwood ohlásil na červen další sólovku. Pomohl mu s ní izraelský muzikant Dudu Tassa - Když nejde Mohamed k hoře, musí hora k Mohamedovi, říká se. A tak zatímco Radiohea... - musicserver.cz |
|
Radiohead: Radiohead zase spolu. Nový materiál představí 'během několika příštích let' - Radiohead se vracejí. Tedy pomalu, ale jistě. V čerstvém rozhovoru pro časopis Prog ... - musicserver.cz |
|
|
|
|
|
Radiohead - E.i.i.r.p. Pro Piáno Radiohead - E.i.i.r.p. Pro Piáno |
Transpozícia: [+1 +2 -1 -2] |
RADIOHEAD- Everything in it's Right Place (Kid A) Keyboard Tab
transcription by Joey Gallagher (joeygallagher@hotmail.com)
Thoms piano on the Kid A version is tuned down a 1/4 step
This song is a lot easier to learn by listening to the live version where
Thoms keyboard is more prominent, the Kid A version is kind of buried in the
mix. I've broken the keyboard into 3 sections to let you know where on the
keyboard you hit the note.
i.e. A2 would mean hit the A note in section 2
section1 section2 section3
CC#DEbEFF#GAbABbB CC#DEbEFF#GAbABbB CC#DEbEFF#GAbABbB
*-middle C
The song has some tricky timing, and is played almost all with chords with a
little bit of notes used. To avoid confusion and to help seperate the
chords from notes I will place the chords in Brackets.
i.e (F) would mean play the chord F as opposed to the note F
Any notes not in brackets are just individual notes played seperatley.
Here's how you play the 5 chords used througout the song.
(C)- C1 + E1 + G1
(C#)- C#1 + F1 + Ab1
(C#maj7)- C#1 + F1 + Ab1 + C2
(Eb)- Eb1 + G1 + Bb1
(F)- F1 + A1 + C2
*- play the chords with two hands, or it won't sound smooth.
In the live version Thom plays the intro for 4 bars and then starts the
song. The CD however goes on for 7 bars.
Intro
C2 Ab1 G1 Ab1 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
C2 Bb1 C2 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
C2 Ab1 G1 Ab1 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
C2 Ab1 G1 Ab1 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
C2 Ab1 G1 Ab1 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
C2 Ab1 G1 Ab1 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
C2 Ab1 G1 Ab1 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
C2 Bb1 C2 (F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
every----thing------
C2 Bb1 C2 (F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
every----thing------
C2 Bb1 C2 (F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
every----thing------
C2 Bb1 C2 (F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
every----thing------
C2 Ab1 G1 Ab1 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
in it's right place
C2 Ab1 G1 Ab1 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
in it's right place
C2 Ab1 G1 Ab1 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
in it's right place
C2 Ab1 G1 Ab1 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
in it's right place
C2 Bb1 C2 (C#maj7) (C#) (C#) (C) (C) (Eb) (Eb) (C#)
Yesterday I woke up sucking a lem on
(C#maj7) (C#) (C#) (C) (C) (Eb) (Eb) (C#)
Yesterday I woke up sucking a lem on
(C#maj7) (C#) (C#) (C) (C) (Eb) (Eb) (C#)
Yesterday I woke up sucking a lem on
(C#maj7) (C#) (C#) (C) (C) (Eb) (Eb)
Yesterday I woke up sucking a
C2 Bb1 (F) (C) (C) (Eb) (Eb)
lemo--------n
C2 Bb1 C2 (F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
every----thing------
C2 Bb1 C2 (F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
every----thing------
C2 Bb1 C2 (F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
every----thing------
C2 Ab1 G1 Ab1 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
in it's right place
C2 Ab1 G1 Ab1 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
in it's right place
C2 Ab1 G1 Ab1 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
in it's right place
C2 Ab1 G1 Ab1 (C) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
right place
C2 Bb1 C2 (C#maj7) (C#) (C#) (C) (C) (Eb) (Eb) (C#)
there are two colors in my head
(C#maj7) (C#) (C#) (C) (C) (Eb) (Eb) (C#)
there are two colors in my head
(C#maj7) (C#) (C#) (C) (C) (Eb) (Eb) (C#)
what what is that you tried to say
(C#maj7) (C#) (C#) (C) (C) (Eb) (Eb) (C#)
what what was that you tried to say
(C#maj7) (C#) (C#) (C) (C) (Eb) (Eb) (C#)
tried to say
(C#maj7) (C#) (C#) (C) (C) (Eb) (Eb) (C#)
tried to say
(C#maj7) (C#) (C#) (C) (C) (Eb) (Eb) (C#)
tried to say
(C#maj7) (C#) (C#) (C) (C) (Eb) (Eb)
tried to
(F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
sa-------y
(F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
(F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
(F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
(F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
(F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
(F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
(F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
(F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
(F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
every----thing------
(F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
(F) (C) (C) (C#) (C#) (Eb) (Eb)
every----thing------
keep repeating and then end.
on the live version Thom plays the sequence of outro chords like the rest of
the song with individual notes thrown in to make it jazzy. On the CD the
ending is played just with chords spaced apart with a weird effect.
|
| |