POST SCRIPTUM (39): Keith Richards se vysmál Adele, zato Eltonu Johnovi do smíchu není - prý sexuálně obtěžoval ochranku

Vydáno 31.03.2016 | autor: Simona Knotková

Elton John má možná na krku pořádný průšvih, Keith Richards zase vidí jako velký malér dnešní hudební scénu. Je tady poslední březnové Post Scriptum.

POST SCRIPTUM (39): Keith Richards se vysmál Adele, zato Eltonu Johnovi do smíchu není - prý sexuálně obtěžoval ochranku Jak to vidí rock'n'rollový velikán? Celkem bledě

STRÝČEK ELTON BODYGUARDA MĚL?

Rychlovka z tábora bratří Gallagherů: Na jednu z opětovných otázek na reunion Oasis starší Noel opět odpověděl: "Dokážu si představit, že bych jednoho dne znovu hrál songy Oasis. S Liamem by to ale byla noční můra. Má sklon komplikovat i ty nejjednodušší věci. Pořád je to velmi rozzlobený muž a není to s ním v pohodě." Zatímco celý svět upadá, tady je to tedy stále v pořádku. To uleví na duši.

POST SCRIPTUM (6.): Noel Gallagher ostře kritizuje novou streamovací službu Applu

V pořádku to ale není s Eltonem Johnem. Bývalý člen jeho ochranky Jeffrey Wenninger ho totiž obvinil z chování, které by si solidní zaměstnavatel ke svým pracovníkům zrovna neměl dovolovat. Konkrétně z "vložení rukou do Wenningerových kalhot, pokusu o sáhnutí po genitáliích a vložení prstů mezi Wenningerovy hýždě", jak má stát v žalobě. Jednoduše se zdá, že Johnovi poněkud sexuálně harašilo.

Devětašedesátiletý zpěvák měl svého bodyguarda také pobízet k vytažení jedné, už zmiňované anatomické části a přál si být nazýván "strýčkem Eltonem". Obtěžování mělo začít v roce 2010 a bodyguard ho prý snášel až do roku 2014.

Elton John se k obvinění nicméně stačil obratem vyjádřit. Prostřednictvím oficiálního prohlášení sdělil, že se jedná o nepodloženou žalobu a bývalý zaměstnanec hudebníka si na něm jenom, jak jinak, chce nahrabat peníze. Takže hudební příznivče, opět si vyber stranu sám.

ÚVAHY KEITHA RICHARDSE O DNEŠNÍ HUDBĚ

Prohlášení, že dnes neexistuje dobrá hudba, je samozřejmě scestné a vypovídá spíše něco o ignorantství autora podobného výroku. Rozdíl mezi populární hudbou dneška a tou před několika dekádami je ale skutečně propastný. Víc než kdy jindy se interpret dnes redukuje na pouhé zboží, kde není talentu, najímají se obří armády producentů a invence a přínos samotného umělce je často zanedbatelný. Pro server Time Out London se o tom naposledy rozpovídal i rock'n'rollový divočák Keith Richards.

Donald Trump naštval po Adele i Rolling Stones. Jeho zvolení je noční můra, říká Keith Richards

"Asi se nemůžou moc spolíhat samy na sebe, co?" posměšně se vyjádřil, když byl dotázán na hvězdy jako Rihanna či Adele, které se ve studiu rády opírají o kvanta dalších skladatelských jmen.

"Opakuje se to v kruzích," pokračuje. "Momentálně jsme v polovině opravdu těžké showbusinessové doby, ještě silnější, než když jsme ji naposled zabili. X Factor a všechny tyhle soutěžní sra*ky. Je to jenom pro lidi, kteří chtějí být slavní. Pokud je sláva to jediné, co chcete, hodně štěstí. Prvně byste se s ní ale měli naučit žít."

Na stranu druhou si z toho kytarista The Rolling Stones nemusí dělat velké vrásky. Zatímco spousta umělých rychlokvašek dřív nebo později zmizí, on bude díky své poctivě složené hudbě jednoznačně nesmrtelný. Dát do něčeho kus ze sebe, něco opravdového, se prostě vyplácí. Ve všem.

text: Simona Knotková

zavřít