Hlavní obsah
Článek

Desítky zrušených koncertů udělaly Daře Rolins (51) stejně jako většině lidí ze showbyznysu čáru přes rozpočet. Popová diva ale podle všeho není odkázaná pouze na příjem spojený s hudbou. Dara například každoročně tvoří vlastní diář, navíc ji pojí spolupráce s několika společnostmi, což jí generuje stálý příjem, a navíc je sama tvůrčí. Před časem začala pracovat na vlastní značce a její snažení dostalo reálnou podobu.

„O založení vlastní značky jsem uvažovala dlouho. To, že se tak jednou stane, bylo jen otázkou času. Chtěla jsem přijít s produktem, kterého jsem ani v minulosti nebyla tváří, i když do budoucna se tato možná souvislost nevylučuje,“ usmívá se Dara, která chtěla, aby její první produkt vycházel z ní samotné. „Proto jsme zvolili vonnou svíčku. Když říkám zvolili, myslím tím svůj tým, zejména pak mého kamaráda a společníka značky Michala Čecha.

Myšlenka vytvořit produkt s otiskem jí samotné vznikl v době, kdy se s kamarádem vydali na koncert popové královny Madonny do Paříže. „Spojili jsme příjemné s užitečným a potkali se tam s významnými parfuméry, kteří stojí za vznikem mnoha mnou milovaných vůní. Tu „mou“, které jsem od začátku říkala Lola, jsme hledali dlouho. Nikam jsem nepospíchala, věděla jsem, co chci. Proto jsme vůni opakovaně ladili, vychytávali intenzitu vůně, složení, testovali na rodině, hráli si s tím, dokud jsme nebyli všichni spokojeni s výsledkem,“ vysvětluje zpěvačka.

Dara už má plány na další produkty. „Lola je začátek. Pod svojí značkou bych do budoucna ráda představila produkty, které budou vždy úzce spojené s mým životem, s mojí filozofií, potřebami, zálibami, chutěmi, vůněmi či vkusem. Vedle hudby, která samozřejmě i nadále zůstává mojí podstatou, si tak chci plnit i své další sny. A že jich je pořád mnoho, je důsledkem mé kreativní povahy a potřeby se životem bavit, spolupracovat či dávat prostor dalším talentovaným lidem a novým nápadům,“ říká Dara Rolins.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám